Tilaa normaalilla toimituksella viimeistään 12.12. tai pikatoimituksella viimeistään 16.12., jotta saat tarrasi ajoissa jouluksi!

Mikä on palautusehtonne, jos en ole tyytyväinen tilaukseeni?

Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi, lähetä meille sähköpostitse tilausnumerosi ja kuva ongelmasta. Arvioimme ja ratkaisemme sen varmistaaksemme tyytyväisyytesi.


Tilaukseen liittyvien ongelmien ratkaiseminen

Jos saat tilauksesi etkä ole siihen tyytyväinen, lähetä meille sähköpostia, jossa on tilausnumerosi ja kuva ongelmasta.

Ymmärrämme, että on tärkeää saada tarrat juuri sellaisina kuin olet ne kuvitellut, ja olemme sitoutuneet korjaamaan asian.

Kun olemme saaneet sähköpostisi, arvioimme ongelman ja pyrimme yhdessä kanssasi ratkaisemaan sen. Tähän voi kuulua tilauksen uudelleen painaminen, hyvityksen antaminen tai hyvityksen antaminen tulevia ostoksia varten.

Emme myönnä hyvityksiä tai uusintapainatuksia virheistä, kuten väärän koon tilaamisesta, suunnitteluvirheistä tai mielenmuutoksesta tilauksen painamisen jälkeen.

Tavoitteenamme on varmistaa, että olet tyytyväinen asiakas ja että kokemuksesi kanssamme on positiivinen.

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, tukitiimimme auttaa sinua. Tyytyväisyytesi on etusijalla, ja teemme kaikkemme ratkaistaksemme kaikki tilaukseesi liittyvät ongelmat nopeasti ja tehokkaasti.