Mitä teen, jos pakettini on kadonnut tai vahingoittunut kuljetuksen aikana?
Jos pakettisi on kadonnut tai vahingoittunut, lähetä meille sähköpostia, jossa on tilausnumerosi ja kuvia vahingosta. Tutkimme ja ratkaisemme asian nopeasti.
Kadonneiden tai vahingoittuneiden pakettien käsittely
Jos pakettisi katoaa tai vahingoittuu kuljetuksen aikana, lähetä meille välittömästi sähköpostia, jossa ilmoitat tilausnumerosi ja, jos paketti on vahingoittunut, valokuvia vahingoittuneista tuotteista ja pakkauksesta. Tukitiimimme tutkii tilanteen, koordinoi kuljetusliikkeen kanssa ja ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin ongelman ratkaisemiseksi.
Kadonneiden pakettien osalta painamme tarrat uudelleen ja lähetämme ne uudelleen varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Vahingoittuneiden pakettien osalta arvioimme vahingon laajuuden ja päätämme, onko uudelleentulostus, korvaaminen tai hyvitys aiheellinen.
Ymmärrämme, miten suuri pettymys voi olla, jos saat vahingoittuneita tuotteita tai et saa tilaustasi lainkaan, ja olemme sitoutuneet korjaamaan asian. Tyytyväisyytesi on etusijalla, ja työskentelemme ahkerasti ratkaistaksemme kaikki ongelmat ja varmistaaksemme, että saat tarrat täydellisessä kunnossa.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua kadonneen tai vahingoittuneen paketin kanssa, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Tukitiimimme on täällä auttaakseen ja tarjotakseen parhaan mahdollisen ratkaisun.