Tilaa normaalilla toimituksella viimeistään 12.12. tai pikatoimituksella viimeistään 16.12., jotta saat tarrasi ajoissa jouluksi!

Mitä jos pakettini katoaa?

Jos pakettisi katoaa, lähetä meille sähköpostia, niin voimme ehkä painattaa ja lähettää tarrat uudelleen. Tyytyväisyytesi on etusijalla.


Toimintaohjeet, jos pakettisi on kadonnut

Jos pakettisi katoaa eikä sitä saada takaisin, painamme tarrat uudelleen ja lähetämme ne uudelleen. Lähetä meille välittömästi sähköpostia, jos pakettisi näyttää kadonneen. Tiimimme tutkii tilanteen, koordinoi kuljetusliikkeen kanssa ja ryhtyy tarvittaviin toimiin varmistaakseen, että saat tarrat mahdollisimman pian. Ymmärrämme, miten turhauttavaa voi olla, kun paketti katoaa, ja olemme sitoutuneet ratkaisemaan tällaiset ongelmat nopeasti.

Tyytyväisyytesi on etusijalla, ja teemme kaikkemme varmistaaksemme, että tarrat löytävät tiensä sinne nopeasti. Jos sinulla on huolenaiheita tai kysymyksiä lähetyksestäsi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Tukitiimimme on täällä auttamassa sinua ja varmistamassa saumattoman kokemuksen, vaikka paketti olisikin kadonnut.