Pysy ajan tasalla tilauksesi kanssa
Ymmärrämme, kuinka tärkeää on tietää, missä tilauksesi on ja milloin se saapuu. Siksi tarjoamme luotettavia seurantavaihtoehtoja, joiden avulla pysyt ajan tasalla koko toimitusprosessin ajan.
Kun tilauksesi lähetetään, saat sähköpostitse seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi matkaa reaaliajassa. Voit seurata lähetyksen etenemistä ja saada arvioidun toimituspäivän käyttämällä tätä numeroa kuljetusyhtiön verkkosivustolla.
Jos jokin tuntuu olevan pielessä, olipa kyse sitten viivästyksestä tai seurantaongelmista, tukitiimimme on valmiina puuttumaan asiaan ja auttamaan ratkaisemaan sen. Olemme täällä auttamassa kaikessa aina seurantapäivityksistä kadonneiden pakettien tai toimitusvahinkojen tutkimiseen. Jos paketti katoaa tai saapuu vahingoittuneena, ryhdymme nopeisiin toimiin - painatamme, lähetämme uudelleen tai korvaamme tarrat varmistaaksemme, että saat tilauksesi luvatulla tavalla.
Jäikö tilausvahvistussähköpostisi saamatta? Ei hätää - tarkista roskaposti- tai roskapostikansiosi tai ota meihin yhteyttä, niin lähetämme sen uudelleen. Tilanteesta riippumatta, seurasitpa sitten tilausta, käsittelit toimitusongelmia tai odotit vahvistusta, olemme sitoutuneet varmistamaan, että kokemuksesi on sujuva ja stressitön.
UKK
Jos pakettisi on kadonnut tai vahingoittunut, lähetä meille sähköpostia, jossa on tilausnumerosi ja kuvia vahingosta. Tutkimme ja ratkaisemme asian nopeasti.
Kyllä, jos sinulla on seurantaongelmia, ota meihin yhteyttä ja ilmoita tilausnumerosi ja seurantatietosi. Tutkimme ja autamme ratkaisemaan mahdolliset ongelmat.
Kyllä, saat sähköpostitse seurantanumeron, kun tilauksesi lähetetään. Ota yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää toimituksesta tai lisätietoja.
Jos pakettisi katoaa, lähetä meille sähköpostia, niin voimme ehkä painattaa ja lähettää tarrat uudelleen. Tyytyväisyytesi on etusijalla.
Tarjoamme vakio- ja pikatoimitusvaihtoehtoja. Vakiotoimitus on ilmainen tietyillä alueilla, kun taas pikatoimitus takaa nopeamman toimituksen.
Seuraa tilaustasi käyttämällä vahvistussähköpostissasi olevaa seurantanumeroa. Jos tarvitset lisäapua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Tarkista ensin roskapostikansiosi. Jos et vieläkään näe sitä, lähetä meille sähköpostia tilaustietosi kanssa vahvistaaksesi tilauksesi tilan.